söndag 15 februari 2015

Fjällen

 Vi drog till fjällen, dit vi brukar åka och första dagen möttes vi av denna solnedgången! Underbart! Det fanns mycket snö, var lagom kallt och bra backar. Vi har åkt utför skidor/snowboard, ätit gott och bara haft det mysigt. En paus som behövdes.
 Jag blev glad över den fina duken mamma hade tagit med sig upp och lagt på bordet. Vi möttes i bilarna påväg upp för oss och hem för dem. Jag har känt att jag har lite väl många projekt pågång samtidigt men inte trott att de kunde vara så många. Jag skrev en lista och insåg att det är dags att göra klart innan jag börjar på något nytt. Det finns stickning, sömnad och broderi med på listan plus en Tilda ängel.
Igår åkte vi hem och väl hemma åt vi en god alla hjärtans dags middag. Jag hade köpt present till sonen och maken. Min man fick Monstermuggen Stickan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar