måndag 10 januari 2011

Jag är glad!

Jippi... jag har vunnit i Herr Avigs lotteri! Så kul dels med en spännande ny bok i min bokhylla men även min första vinst. Jag är så glad.

Bild lånad från herr avig

För övrigt har det varit en bra dag, var och kollade efter tapeter till sonens rum och på ett utav de större varuhusen måste de börjat med idag att rensa ut och sälja tapeter till starkt reducerat pris, i vilket fall som helst plockade jag 7 av 10 rullar, har kostat 199, jag köpte dem för 59. Det gillar vi!



Hej hopp....

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis, va kul!!
    Jag är sååå avundsjuk :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul! Grattis till vinst och tapetfynd!

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig vinst! Du frågade om mönstret till min jacka, men det är ett hopkok av lite olika + lite eget, så det finns tyvärr inte att köpa och jag säljer inte mitt. Däremot säljer jag färdiga jackor:) Ha det gott!

    SvaraRadera