tisdag 30 december 2014

God fortsättning och Gott Nytt År

 Julen var lugn och skön. Vi firade den hemma men mina föräldrar, juldagen spenderade vi i mitt föräldrarhem men mina systrar, respektive och barn. Lugnt och skönt. Tomten kom med en del spel till oss så det är mest det som vi pysslar med för tillfället.
 Maken var tvungen att arbeta dagarna före jul men även mellandagarna, Sonen och jag har mest hängt i soffan, spelat, kollat på film, slappat och stickat. Vi har haft sällskap av en av våra katter som inte var så förtjust i att gå ut när det var så kallt.
Jag har under en tid försökt att inte börja nya stickningar utan stickat på de som ligger. Men sen fann jag en teststickning jag inte kunde låta bli och visst blir det fint.

Imorgon kommer vi samlas med vänner och fira nyår. Jag hoppas ni alla får en härlig nyårsafton och ett gott nytt år!
Vi hörs!

1 kommentar: