onsdag 24 augusti 2011

Luften gick ur...

Det känns som att luften gått ur mig, som en pipande ballong. Så ofta jag kan startar jag dagen på bästa vis med en kaffe på farstun. Att se ut över åkrarna och vår trädgård. Se vad man vill göra, borde göra och gör.

Jag njuter att se att det finns fler än jag som gillar min sykorg. Våra fina kattungar börjar bli stora. Syr och stickar gör jag, i huvudet råder fullständigt kaos så mycket jag vill göra. KAL-sjalen går in på slutspurt och jag har kommit att tycka mycket om den. Nu väntar sista ledtråden och sen blockning.








2 kommentarer:

  1. Men åhh så söta kattungar! Man blir ju så sugen på en kisemis till när man ser dem... Kaffe på farstun låter som en god energigivare. Själv får morgonkaffet på altanen vigas åt helgerna för min del, då det är lite för kallt klockan halv sex :0) /Louise

    SvaraRadera
  2. Ibland kan allt man vill göra och känner att man borde, bli ett hinder för att komma igång.

    Hoppas "luften" återkommer, din morgonstart låter härlig!

    Kul att se hur de söta kattungarna växer!

    SvaraRadera