onsdag 6 oktober 2010

Full rulle kanelbulle!

Oj, dagen har gått i ett jehuu, full rulle från frukost tills nu. Vore jag duktig borde jag gå ut och ta en promenad. Men äntligen är jag ensam hemma, det är tyst i vårt hus och jag hör katternas kurr. Vill hellre dåsa ner i soffan. Ang gårdagens problem blir det ett egen snickrat mönster, efter lite räkning, mätning på en vante som passar bra, lite vägledning från internet ska jag snart lägga upp och hoppas på det bästa. Att vara noggrann är inte min starka sida men attans den som ger sig. Efter jobbet hade jag några ärenden att uträtta i centrala stan, vilket innebar lite strosing inne på bland annat Designtorget. Det är så kul med nya ideer, speciellt de man känner att jag kan låna tankar från och komma upp med något eget. Som tur är ligger det några pyssel, knapp, garn och tygaffärer i detta område och material har inhandlats. Så vi får se... men se här vilken härlig pärlemoknapp!

1 kommentar: