onsdag 10 februari 2010

Ut

Som Bohusstickan skriver är det vackert ute nu. Vintern 2010 går till historia. Att det är vitt gör det ljust ute och motivationen blir större att komma ut på promenader, minst en kvart om dagen är mitt mål.

Jag och min familj ska flytta och nedräkningen har börjat. En del i mig inser att vi måste lägga på ett kål med renoveringen. Men jag vill ju bara ut och promenera i våra nya omgivningar. Att plufsa runt på vita skottade vägar för att se i snön vart människor innan mig har gått. Hitta bra rundor att njuta av.

Hemma i vårt hus börjar flyttlådorna packas och växer i hörnen där de inte är ivägen. Så mycket att packa... men tänk vad härligt det ska bli att möta våren i vårt "nya" hus.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Lycka till med packande o renoverande.
    Själv ska jag opereras om en dryg vecka, den 22. Efteråt får du gärna komma o pigga upp mig, om du har tid...

    SvaraRadera