tisdag 12 maj 2009

En snabbis

Känner mig nöjd med att tagit tag i några ärenden som legat och väntat på att min ork och lust ska infinna sig. Efter inlägget om insikt mösade jag mig ur pyamasen och in i en dusch sen gick det av bara farten. Vipps så satt jag i bilen på väg till stan. Väl framme, parkera...fixa....fixa.... 30 min senare var jag i bilen på väg hem igen och hann dessutom köpa med mig en mumsigt god kaffelatte att smutta på på hemfärden.

Väl hemma plockade jag ut dynorna till utemöblerna, med en förlängningssladd startade jag datorn ute. Denna dag har artat sig bra. Sitter nu och lyssnar till hur lillkillen ligger och snurrar runt i sin säng och inte kan sova..... det känns lite som sommarloven brukade kännas när man var liten.... gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar