måndag 6 december 2010

Allt och inget

Jag känner mig låg, har kommit igång med arbetsträning, vilket är tufft, jobbigt och inte alls självklart. Varken från arbetsgivaren eller från mig. Lägger väl inte min själ i det. Men det tar energi, känns som att jag sover mycket och har ingen lust med övrigt. Vi gnetar på med renoveringen av vår övervån, nu kommer det roliga med att välja tapet och färg. Det är svårt samtidigt som vår elektriker som ska koppla in elen där uppe krånglar och kommer inte som det var sagt, går inte att få tag i.

Det känns som att vi går på varandra, vi har inte så stort utrymme för att få vara ifred, utan när det är helg är det intensivt. Jag tycker det är skönt när det blir måndag och jag kan vara ifred. Ensam hemma, vi får se vad som händer och sker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar